Paskutinę savaitę prieš atostogas užsienio kalbų metodinė grupė
tradiciškai surengė kalėdinę popietę. Dalyvavo kaip niekad daug
grupių, skambėjo vokiečių, anglų, prancūzų kalbos, dviejų
dalių programa buvo labai spalvinga: spektakliai, dainos,
eilėraščiai ir interaktyvios inscenizacijos keitė viena kitą- žr. pridedamą programėlę.
Buvo akivaizdu, kad mūsų moksleiviai (ir jų mokytojos) yra
kūrybingi, išradingi ir noriai imasi naujų veiklų ir iššūkių.
Vartoti užsienio kalbą kitaip, negu įprasta, t.y. ne pamokoje, ne
klasėje, ne formalioje aplinkoje jau savaime yra iššūkis. Nuo
scenos kalbėdami, dainuodami, persikūnydami į kitus personažus
moksleiviai pasitikrina savo gebėjimą kontaktuoti su įvairiais
partneriais scenoje, reikšti emocijas, išmoksta derinti kalbą su
mimika ir judesiu. Vaidinant išmokstama negalvoti apie klaidas,
daugeliui šitokia veikla apskritai padeda įveikti baimę kalbėti.
Teatras yra puiki priemonė mokantis kalbą, net paprasčiausi
teatriniai žaidimai padeda geriau įsisavint kalbos žinias. O
geriausiai tos žinios priimamos tada, kai apie jas negalvojama
pernelyg rimtai, kai darbas yra malonus, kai jis grindžiamas
pozityviomis emocijomis (ne tik protu).
Po kiekvieno pasirodymo publikai moksleiviai nori
vaidinti dar ir dar, o tai reiškia nori mokytis tekstus, kurti
vienokius ar kitokius personažus, ieškoti kalbos išraiškos
priemonių, jaudintis ir nerimauti. Emocijos veržiasi per kraštus –
belieka jas nukreipti tinkama linkme. Tai nėra lengva, bet mes ir
neieškome lengvų kelių ☺
Ir ar verta sielotis, kad rezultatai kartais būna ne tobuli?
Juk mes teturime 45 pamokos minutes ir jokių papildomų valandėlių.
Tad džiaukimės savo “užsieninėmis” tradicijomis ir stenkimės
jas pagal išgales tobulinti.
Iki pasimatymo per teatro dieną kovo mėnesį.
Agnė Blaževičienė
Programa:
Spektaklis
“Pelytė ir pabaisa”
(« Grüffelo’)
6a
6b
(mokyt.A.
Blaževičienė)
Spektaklis
"Milžiniškas šuo - dovana šv. Kalėdoms?"
(“Ein
Riesenhund als Weihnachtsgeschenk?") 5ba
(mokyt.A.
Kavaliauskienė)
Dainelė
“Sninga”
("Es
schneit") 3abc
(mokyt.A.
Kavaliauskienė)
“Ar
girdi, ką aš girdžiu?”
(“Do
you hear what I hear”) 5d
(Mokyt.
J. Luneckaitė)
“Nesipykime
prieš Kalėdas”
(“Let
it snow”) 7ab
(Mokyt.
J. Luneckaitė)
‘Tegyvuoja
žiemos vėjas”
(‘Vive
le vent” ) 3c
7a
(mokyt.S.
Pakerytė-Dumpienė, J. Kimbirauskienė)
“Kaip
Grinčas Kalėdas vogė” 7a
8d
(Mokyt.G.
Valentukevičiūtė)
Iliustruota
muzikinė- poetinė kompozicija
12a,
6b, 7a, 9a, 9b, 7b, 8a, 7d 10a
(mokyt.
R. Šablauskaitė)
Dainelė
“Baltas baltas sniegas”
“Neige
neige blanche” 2c
(Mokyt.S.
Pakerytė-Dumpienė)
Kalėdų
kanonas (‘Canon
de Noel’)
ir
‘Kalėdos džiazo ritmu’
(« Noel,
c`est comme un rythme de jazz”) 8a
(Mokyt.S.
Pakerytė-Dumpienė)
Inscenizuota
daina ‘Kalėdinėje kepyklėlėje”
("In
der Weihnachtsbaekerei") 8b
6d 6a
(mokyt.
J. Raškevičienė)
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą