2014 m. lapkričio 3 d., pirmadienis

Informacinių kompiuterinių technologijų (IKT) panaudojimas ugdymo procese. II dalis




Interaktyvios kompiuterinės programėles
Prezentacijos ir infografika


   Spalio 27 d. užsienio kalbų mokytojai kartu su  tiksliųjų mokslų mokytojais (informatikais, matematikais, biologijos bei chemijos mokytojais) dalyvavo Samusung mokykla ateičiai projekte dalyvaujančios M.K. Čiurlionio menų mokyklos mokytojų komandos suorganizuotame informaciniame seminare apie informacinių technologijų panaudojimą mokymo(si) procese. I dalyje skaitėte, kaip mokytojai susipažino su socialinių tinklų bei tinklaraščio pritaikymo galimybėmis ugdymo procese, šioje dalyje trumpai pristatysim paprastas, bet labai efektyvias bei naudingas kompiuterines programėles , kurios paįvairina pamoką:

1. www.classdojo.com 
Programėlė skirta fiksuoti mokinių pažangą klasėje, skiriant balus už įvairias atliktas arba neatliktas užduotis. Mokytojas vertinimo kriterijus gali nusistatyti pats ir surašyti juos lietuviškai. Klasės ir atskirų mokinių pasiekimai matomi grafiškai. Duomenis mokytojas labai lengvai gali išsiųsti tėvams į elektroninius paštus. Naudojant šią programą mokiniams suteikiamas realaus laiko grįžtamasis ryšys. Galima sinchronizuoti su pagrindine ClassDojo svetaine klasės kompiuteryje. 


2.     www.socrative.com
Programa leidžia kurti trumpus testus, įsivertinimo testus ir juos pateikti mokiniams bet kuriuo pamokos metu. Galima pateikti tris klausimų tipus: klausimai su atsakymais TAIP arba NE, klausimai su galimais atsakymų variantais, atviri klausimai, į kuriuos atsako mokiniai. Galima pateikti klausimus ir testus mokinių komandoms. Mokytojai gali dalintis testais su kitais mokytojais.

3.Qr kodų kūrimo programa. Šia programėle lengvai ir greitai sukursite QR kodus jūsų norimai nuorodai ar paveiksliukui. Su šia programėle galite užkoduoti vaikams užduotis, kurią jie sužinos nuskanavę savo išmaniuosiuose telefonuose esančia specialia programėle.


4.Team up - grupių formavimo ir veiklų organizavimo įrankis. Nebereikės rašyti vardų ant lapelių norint suskirtsyti mokinius į komandas bendram darbui ar projektui.


5.www.linoit.com - virtuali "lipniųjų lapelių" lenta. Galima atlikti "minčių lietaus" užduotis, trumpą apklausą pamokos pradžioje apie praėjusiąją pamoką ar pristatyti pamokos temą, kurti pamokos uždavinį, sudaryti  klasių grupes, prijungti mokinius prie savo klasės, atlikti įvairias užduotis (žodynų pildymas, uždavinio sprendimų radimas dėlionės principu ir pan)


P.S. Reikia paminėti, kad visos šios programėlės yra nemokamos ir pritaikytos tiek Android, IO's bei Windows operacinėms sistemoms.


Kam to reikia?

Skatina mokinių motyvaciją. 

Pamokos yra įdomesnės, kūrybiškesnės. 
Apie savo rezultatus sužinome čia ir dabar.

 Esame šiuolaikiški!


Dar daugiau kompiuterinių programėlių pagal mokomuosius dalykus su aprašymais ir panaudojimo būdais galite rasti čia.

Prezentacijų bei infografikos kūrimo priemonės :
1. http://prezi.com/
2. https://infogr.am/
3. http://piktochart.com/
4.  www.powtoon.com

Paspaudę ant pavadinimo sužinosite apie prezi, powtoon, piktochart bei infogram priemonių panašumus bei skirtumus (prezentaciją su Prezi programa paruošė mokytoja Birutė Ambrazevičiūtė), o paspaudę ant kiekvienos programėlės pavadinimo galėsite patys išbandyti šias priemones savo pamokose.

Visą seminaro metu pateiktą mežiagą galite rasti čia.

Linkime, kad Jūsų pamokos būtų kitokios nei iki šiol!

Mielai padėsime, pakonsultuosime ar suteiksime informacijos:
Jurgita kimbirauskienė, 204 kab,  kimbirauskiene_jurgita@yahoo.fr
Greta Valentukevičiūtė, greta.valentukeviciute@gmail.com
Kristina Laletina, 014 kab, lesoleilmarin@yahoo.ca
Birutė Ambrazevičiūtė, birute.ambrazeviciute@cmm.lt


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Muzikinės akimirkos

  Programa S. Heller – Etiudas c-moll, op. 46, Nr.18 Atl. Izabelė Vasiliauskaitė, 9 kl. chorinio dainavimo i...