2017 m. sausio 24 d., antradienis

"Kalėdinis atvirukas"


Paskutinę savaitę prieš atostogas užsienio kalbų metodinė grupė tradiciškai surengė kalėdinę popietę. Dalyvavo kaip niekad daug grupių, skambėjo vokiečių, anglų, prancūzų kalbos, dviejų dalių programa buvo labai spalvinga: spektakliai, dainos, eilėraščiai ir interaktyvios inscenizacijos keitė viena kitą- žr. pridedamą programėlę.

Buvo akivaizdu, kad mūsų moksleiviai (ir jų mokytojos) yra kūrybingi, išradingi ir noriai imasi naujų veiklų ir iššūkių. Vartoti užsienio kalbą kitaip, negu įprasta, t.y. ne pamokoje, ne klasėje, ne formalioje aplinkoje jau savaime yra iššūkis. Nuo scenos kalbėdami, dainuodami, persikūnydami į kitus personažus moksleiviai pasitikrina savo gebėjimą kontaktuoti su įvairiais partneriais scenoje, reikšti emocijas, išmoksta derinti kalbą su mimika ir judesiu. Vaidinant išmokstama negalvoti apie klaidas, daugeliui šitokia veikla apskritai padeda įveikti baimę kalbėti.

Teatras yra puiki priemonė mokantis kalbą, net paprasčiausi teatriniai žaidimai padeda geriau įsisavint kalbos žinias. O geriausiai tos žinios priimamos tada, kai apie jas negalvojama pernelyg rimtai, kai darbas yra malonus, kai jis grindžiamas pozityviomis emocijomis (ne tik protu).
Po kiekvieno pasirodymo publikai moksleiviai nori vaidinti dar ir dar, o tai reiškia nori mokytis tekstus, kurti vienokius ar kitokius personažus, ieškoti kalbos išraiškos priemonių, jaudintis ir nerimauti. Emocijos veržiasi per kraštus – belieka jas nukreipti tinkama linkme. Tai nėra lengva, bet mes ir neieškome lengvų kelių ☺

Ir ar verta sielotis, kad rezultatai kartais būna ne tobuli?
Juk mes teturime 45 pamokos minutes ir jokių papildomų valandėlių. Tad džiaukimės savo “užsieninėmis” tradicijomis ir stenkimės jas pagal išgales tobulinti.

Iki pasimatymo per teatro dieną kovo mėnesį.

Agnė Blaževičienė












Programa:
 
Spektaklis “Pelytė ir pabaisa”
(« Grüffelo’) 6a 6b
(mokyt.A. Blaževičienė)

Spektaklis "Milžiniškas šuo - dovana šv. Kalėdoms?"
(“Ein Riesenhund als Weihnachtsgeschenk?") 5ba
(mokyt.A. Kavaliauskienė)

Dainelė “Sninga”
("Es schneit") 3abc
(mokyt.A. Kavaliauskienė)

Ar girdi, ką aš girdžiu?”
(“Do you hear what I hear”) 5d
(Mokyt. J. Luneckaitė)

Nesipykime prieš Kalėdas”
(“Let it snow”) 7ab
(Mokyt. J. Luneckaitė)

Tegyvuoja žiemos vėjas”
(‘Vive le vent” ) 3c 7a
(mokyt.S. Pakerytė-Dumpienė, J. Kimbirauskienė)

Kaip Grinčas Kalėdas vogė” 7a 8d
(Mokyt.G. Valentukevičiūtė)

Iliustruota muzikinė- poetinė kompozicija
12a, 6b, 7a, 9a, 9b, 7b, 8a, 7d 10a
(mokyt. R. Šablauskaitė)

Dainelė “Baltas baltas sniegas”
Neige neige blanche” 2c
(Mokyt.S. Pakerytė-Dumpienė)

Kalėdų kanonas (‘Canon de Noel’)
ir ‘Kalėdos džiazo ritmu’
(« Noel, c`est comme un rythme de jazz”) 8a
(Mokyt.S. Pakerytė-Dumpienė)

Inscenizuota daina ‘Kalėdinėje kepyklėlėje”
("In der Weihnachtsbaekerei")  8b 6d 6a
(mokyt. J. Raškevičienė)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Muzikinės akimirkos

  Programa S. Heller – Etiudas c-moll, op. 46, Nr.18 Atl. Izabelė Vasiliauskaitė, 9 kl. chorinio dainavimo i...