2017 m. gegužės 29 d., pirmadienis

ERASMUS+ projekto mokinių apklausos rezultatai



C:\Users\user\Desktop\rodyklė1.jpg


Šių metų vasario-gegužės mėnesiais, šokio improvizacijos mokytoja Aušra Gineitytė kartu su prancūzų kalbos mokytojomis Jurgita Kimbirauskiene bei Silvija Pakeryte-Dumpiene vedė bandomąsias dalyko (šokio improvizacijos) ir prancūzų kalbos integruotas pamokas 2-3c klasių baleto skyriaus mokiniams.
Norėdami sužinoti mokinių nuomonę apie integruotų pamokų naudą mokymosi rezultatams bei motyvacijai, organizatoriai, minėtų klasių mokiniams pateikė anketas.

Gegužės 22-29 dienomis  atlikus apklausą, joje dalyvavo 22 mokiniai. Iš pateiktų atsakymų sužinojome, kad daugumai  mokinių (21 iš 22) patinka prancūzų kalba. 16 mokinių iš 22 patinka mokytis prancūzų kalbos per improvizacijos pamoką, nes geriau įsimena naujus žodžius. Taip pat du ketvirtadaliai atsakiusiųjų  mokinių (14 iš 22) norėtų kitais metais tęsti integruotas šokio improvizcijos pamokas prancūzų kalba. Kiek mažesnis skaičius mokinių norėtų daugiau integruotų pamokų (12 iš 22).


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Muzikinės akimirkos

  Programa S. Heller – Etiudas c-moll, op. 46, Nr.18 Atl. Izabelė Vasiliauskaitė, 9 kl. chorinio dainavimo i...