Šių metų vasario-gegužės mėnesiais, šokio improvizacijos mokytoja Aušra Gineitytė kartu su prancūzų kalbos mokytojomis Jurgita Kimbirauskiene bei Silvija Pakeryte-Dumpiene vedė bandomąsias dalyko (šokio improvizacijos) ir prancūzų kalbos integruotas pamokas 2-3c klasių baleto skyriaus mokiniams.
Norėdami sužinoti mokinių nuomonę apie
integruotų pamokų naudą mokymosi rezultatams bei motyvacijai, organizatoriai,
minėtų klasių mokiniams pateikė anketas.
Gegužės 22-29 dienomis atlikus apklausą, joje dalyvavo 22 mokiniai. Iš pateiktų
atsakymų sužinojome, kad daugumai mokinių (21 iš 22) patinka prancūzų
kalba. 16 mokinių iš 22 patinka mokytis prancūzų kalbos per improvizacijos
pamoką, nes geriau įsimena naujus žodžius. Taip pat du ketvirtadaliai
atsakiusiųjų mokinių (14 iš 22) norėtų
kitais metais tęsti integruotas šokio improvizcijos pamokas prancūzų kalba.
Kiek mažesnis skaičius mokinių norėtų daugiau integruotų pamokų (12 iš 22).
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą