2017 m. gegužės 22 d., pirmadienis

Integruotos dalyko ir prancūzų kalbos pamokos poveikis mokinių mokymosi rezultatams bei motyvacijai


Tikriausiai žinote, kad mokykloje vykdomas Erasmus+ programos  lėšomis finansuojamamas projektas "Komunikacinių - metodinių kompetencijų tobulinimas integruoto dalyko ir kalbos mokymo plotmėje (1 etapas)"Nr.  2015-1-LT01-KA101-013320.

 Projekto metu dalykų mokytojai susipažino su integruotų pamokų metodu, tobulino prancūzų kalbos žinias Lietuvoje ir Prancūzijoje. 

Integruotos dalyko (istorijos, informacinių technologijų, šokio improvizacijos, klasikinio šokio technikos) ir prancūzų kalbos pamokos (toliau  - integruotos pamokos) – tai pamokos kurių metu mokomasis dalykas dėstomas pilnai arba iš dalies prancūzų arba kita užsienio kalba.

Šių metų vasario-gegužės mėnesiais dalykų ir kalbos mokytojai vedė eksperimentines integruotas pamokas  baleto skyriaus klasėse.

2017 metų gegužės 22-26 dienomis projekto organizatoriai atlieka mokinių apklausą apie Integruotos dalyko ir prancūzų kalbos pamokos poveikį mokinių mokymosi rezultatams bei motyvacijai pradinėse klasėse. Su apklausa galite susipažinti paspaudę ant nuorodos:




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

    Kovo 13 dieną Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje įvyko Muzikos ir Dailės festivalis "Miniatiūra", kuriame dalyvavo...